Punktem wyjścia dla powstania koncepcji pawilonu Polskiego EXPO 2015 było poszukiwanie elementu łączącego główne założenia całej wystawy z potrzebą prezentacji dorobku Polski na wielu płaszczyznach. Motyw przewodni najbliższego EXPO dotyczy ściśle tematyki żywności i produktów spożywczych, a celem naszego kraju jest prezentacja osiągnięć Polaków również w dziedzinie kultury, sztuki, wzornictwa. Różnorodność i bogactwo polskiej oferty stały się więc podstawą dla stworzenia koncepcji targu, pozwalającego na zachowanie spójności ekspozycji pomimo jej tematycznego zróżnicowania.
kultura
przestrzeń publiczna
użytecznośc publiczna
Polska Agencja Informacji I Inwestycji Zagranicznych
2014
Mediolan
1080
m2
koncepcja
2. Nagroda W „Konkursie Architektonicznym Na Pawilon Polski Wraz Z Projektem Ekspozycji Wewnętrznej I Zagospodarowanie Terenu Przyległego Podczas Expo 2015 W Mediolanie”
Szczepan Wroński, Zbigniew Wroński, Małgorzata Dembowska, Anna Majewska-Karolak, Marcin Jurusik, Michał Czerwiński, Anna Dobek-Lenczewska